წესები არის პირობები, რომლითაც ხდება თანხის დაბრუნება "InstaBoost" ვებსაიტზე. ჩვენი ვებსაიტის მეშვეობით შეკვეთის განთავსებით და გადახდით თქვენ ეთანხმებით, რომ ეს წესები ვრცელდება ამ შესყიდვაზე.
ყველაფერი რაც თქვენ უნდა იცოდეთ ჩვენი თანხის დაბრუნების გარანტიის შესახებ
ჩვენი მთავარი პრიორიტეტია კმაყოფილი მომხმარებლები. ამიტომ ჩვენ ყოველდღიურად ვმუშაობთ იმისთვის, რომ შემოგთავაზოთ ყველაზე ხელმისაწვდომი პაკეტები საუკეთესო ფასად. ეს ასევე ეხება ჩვენს ყველა არსებულ სერვისს და ყველა სერვისს, რომელსაც ჩვენ დავამატებთ მომავალში. ყველა ამ სერვისს გააჩნია ფულის დაბრუნების სპეციალური გარანტია. გარდა ამისა, გვაქვს შევსების გარანტია. ორივე ამ განსაკუთრებული სერვისის გათვალისწინებით, თქვენი სოციალური მედიის ინვესტიცია ყოველთვის უსაფრთხოა InstaBoost-ით.
ყველა მომხმარებელს უფლება აქვს დაბრუნდეს თანხის დაბრუნების ჩვენი პოლიტიკის შესაბამისად. ნებისმიერმა მოთხოვნამ შეიძლება გამოიწვიოს თანხის დაბრუნება, თუ ეს მითითებულია თანხის დაბრუნების პოლიტიკაში. თქვენ შეგიძლიათ მიიღოთ თანხის დაბრუნება, თუ შეძენილი სერვისი არ იყო მოწოდებული მითითებულ ვადაში ჩვენი დარღვევების გამო. ასეთი დანაშაულები მოიცავს ქმედებებს, უმოქმედობას ან რაიმე სახის ვალდებულებების შეუსრულებლობას. თუ თვლით, რომ გაქვთ თანხის დაბრუნების უფლება, გთხოვთ დაგვიკავშირდეთ ელექტრონული ფოსტით ან პირდაპირი ჩეთის საშუალებით და შესაბამისი დეპარტამენტი დაუყოვნებლივ დაამუშავებს თქვენს მოთხოვნას. ჩვენ ყოველთვის ვცდილობთ შევასრულოთ ყველა სამოქალაქო ქცევის მოთხოვნა 48 საათის განმავლობაში.
როდის შემიძლია ჩემი თანხის დაბრუნება?InstaBoost-ით თქვენ მიიღებთ 100% თანხის დაბრუნების გარანტიას ჩვენი ვებ-გვერდიდან შეძენილი ნებისმიერი სერვისისთვის. თუ რაიმე მიზეზით ვერ შევასრულებთ თქვენს შეკვეთას, ჩვენ სრულად დაგიბრუნებთ თანხას. ეს გარანტია მოქმედებს მხოლოდ 48 საათის განმავლობაში წარმატებული შეკვეთის დადასტურებიდან. თქვენ შეგიძლიათ დაუკავშირდეთ ჩვენს მომხმარებელთა მომსახურებას მხოლოდ ამ პერიოდის შემდეგ, რათა მოითხოვოთ თანხის დაბრუნება. ჩვენ დაუყოვნებლივ დავიწყებთ აუცილებელ პროცესს თქვენი გადახდის დასაბრუნებლად.
თუ თქვენ შეცდომით/განმეორებით გადაიხადეთ ჩვენი სერვისები ან გადაიხადეთ საჭიროზე მეტი თანხა, თანხა დაგიბრუნდებათ. არასწორი/განმეორებითი შესყიდვიდან არაუგვიანეს 48 საათისა, მოგვწერეთ ამის შესახებ info@instaboost.ge-ზე თავისუფალი ფორმით თანხის დაბრუნების სურვილის შესახებ, წერილის სათაურის ველში მიუთითეთ „ანაზღაურება“ და დარწმუნდით. დაურთოს ქვითარი/სქრინი/ინვოისი გადახდის თარიღით და მეთოდით.
რამდენი დრო სჭირდება თანხის დაბრუნებას?წარმატებული შეკვეთიდან 48 საათის შემდეგ, ჩვენ დავიწყებთ თქვენი თანხის დაბრუნების მოთხოვნას. ჩვენ ყოველთვის გამოვიყენებთ გადახდის იმავე მეთოდს, რომელიც თქვენ აირჩიეთ თქვენი შეკვეთის დასაბრუნებლად. ამ გადახდის მეთოდებიდან გამომდინარე, თანხის სრული დაბრუნებისთვის საჭირო დრო შეიძლება განსხვავდებოდეს. გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ თანხის დაბრუნებას თქვენი ადრე შერჩეული გადახდის მეთოდით შეიძლება დასჭირდეს სამიდან ხუთ სამუშაო დღეს. დაბრუნების სტატუსის შესახებ მეტი ინფორმაციის მიღება შეგიძლიათ ელექტრონული ფოსტით info@instaboost.geშემიძლია თუ არა თანხის დაბრუნება, თუ ეს სერვისი აღარ მჭირდება?ჩვენ ვცდილობთ მუდმივად გავაუმჯობესოთ ჩვენი მომსახურება და ვცდილობთ ყველა მომხმარებლის დაკმაყოფილებას. თუ აღარ მოგწონთ ან აღარ გჭირდებათ ჩვენი სერვისები, მოგთხოვთ დატოვოთ გულწრფელი მიმოხილვა. თუმცა, თანხის დაბრუნების გარანტია არ მოქმედებს, თუ თქვენ არ ხართ კმაყოფილი მომსახურებით ან უბრალოდ გადაიფიქრებთ. ამის მიზეზი ის არის, რომ ჩვენ ვერ დაგიბრუნებთ უკვე გამოგზავნილ სერვისებს.წესების გამონაკლისებიINSTABOOST-ის თანხის დაბრუნების პოლიტიკა არ ვრცელდება ჩვენი მომსახურების პირობების დარღვევაზე. ჩვენი მომსახურების პირობების დარღვევა მოიცავს ერთდროულ მარკეტინგულ კამპანიებს, თქვენი შეკვეთის მიწოდების დეტალების შეცვლას ან ჩვენი სერვისების არაეთიკურ გამოყენებას. ეს შეიძლება მოიცავდეს ნებისმიერ ცვლილებას თქვენი მიწოდების URL-ში ან მომხმარებლის სახელში. InstaBoost-ი არ შეიძლება იყოს ვალდებული უზრუნველყოს თანხის დაბრუნება წარუმატებლობის, დაგვიანების ან მესამე მხარის დარღვევის შემთხვევაში, როგორიცაა ქსელის გათიშვა, ქსელის პრობლემები, შეფერხება ან განახლებები. თითოეულ შემთხვევას ინდივიდუალურად განვიხილავთ და ყოველთვის ვცდილობთ მივიღოთ გადაწყვეტილება კლიენტის სასარგებლოდ, გარემოებების გათვალისწინებით.შეკვეთის გაუქმებათქვენ შეგიძლიათ გააუქმოთ თქვენი შეკვეთა ნებისმიერ დროს და მოითხოვოთ თანხის სრული დაბრუნება, თუ შეკვეთა ჯერ არ არის დამუშავებული. უკვე დამუშავებული შეკვეთის გაუქმება შეუძლებელია. ეს მოიცავს გარემოებებს, როდესაც შეკვეთის დამუშავება გარდაუვალია, მაგრამ ჯერ არ დაწყებულა. თუ გსურთ გააუქმოთ თქვენი შეკვეთა აზრების შეცვლის ან შეცდომის გამო, გთხოვთ დაგვიკავშირდეთ დაუყოვნებლივ ელექტრონული ფოსტით ან პირდაპირი ჩეთის საშუალებით. ჩვენ განვიხილავთ თითოეულ მოთხოვნას ინდივიდუალურად და ვცდილობთ გადავწყვიტოთ თითოეული მოთხოვნა მეგობრულად. თუმცა, INSTABOOST-ი იტოვებს უფლებას უარი თქვას თანხის სრულ ან ნაწილობრივ დაბრუნებაზე, როგორც კი შეკვეთის დამუშავება დაიწყება.რა მოხდება, თუ ჩემი შეძენილი სერვისების რაოდენობა გაქრება ან შემცირდება?როგორც კი მიიღებთ შეკვეთილ მიმდევრებს, მოწონებებს, ნახვებს, კომენტარებს ან სხვა სერვისებს, ისინი ჩვეულებრივ აღარ გაქრება. თუმცა, ჩვენ ყოველთვის ვაწვდით 10%-მდე დამატებით რაოდენობას კონკრეტული სერვისის ნომინალური რაოდენობით, რაც გულისხმობს ბუნებრივ ჩამოწერას სოციალური ქსელებიდან. ეს მოქმედებს ყველა სერვისისთვის ყველა სოციალური მედიის პლატფორმაზე, რომელსაც ჩვენ ვთავაზობთ ჩვენს ვებსაიტზე. თუმცა, ჩვენ გვინდა დაგიცავთ ყველა შესაძლო შედეგისგან, რათა დავიცვათ თქვენი ინვესტიცია. ამიტომ ჩვენ გთავაზობთ უნიკალურ აღდგენის გარანტიას ჩვენს მიერ შემოთავაზებული ყველა სერვისით.როგორ მუშაობს სერვისის კლების შევსების გარანტია?თუ საეჭვო შემთხვევაში შეამჩნევთ თქვენს მიერ შეკვეთილი სერვისის შემცირებას, ჩვენ დაუყოვნებლივ დაგიბრუნებთ თანხას თქვენთვის საფასურის გარეშე. როგორც წესი, ეს შევსების გარანტია მოქმედებს შეკვეთის დადასტურებიდან 30 დღის განმავლობაში. თუმცა, ზოგიერთი ჩვენი სერვისი ექვემდებარება შევსებას 6 თვემდე. ეს განსაკუთრებით ეხება ჩვენს ავტომატიზირებულ სერვისებს, როგორიცაა აქტიური აბონენტები.თანხის დაბრუნების გარანტიაInstaBoost-ი გთავაზობთ 30-დღიან თანხის დაბრუნების გარანტიას ჩვენს ვებსაიტზე ყველა სერვისის შეძენისთვის, რაც უზრუნველყოფს თქვენი შესყიდვების უსაფრთხოებას. თუ სერვისი არ იყო მოწოდებული რაიმე მიზეზის გამო, როგორიცაა ტექნიკური პრობლემები, დაგვიანებები, სერვისის გაუქმება ან შეწყვეტა, შეგიძლიათ მიიღოთ სრული ან ნაწილობრივი ანაზღაურება სერვისის არარსებობის გამო. 30-დღიანი თანხის დაბრუნების გარანტია ვრცელდება მხოლოდ ზემოაღნიშნულ გარემოებებზე და არ გამოიწვევს თანხის დაბრუნებას აღწერილის გარდა არავითარ შემთხვევაში.30-დღიანი თანხის დაბრუნების გარანტია შეიძლება არ გავრცელდეს თქვენზე, თუ თქვენ დაარღვიეთ ჩვენი მომსახურების პირობები ან უკმაყოფილო ხართ ჩვენი მომსახურებით. გთხოვთ, გადახედოთ ჩვენს დაბრუნების პოლიტიკას ჩვენს ვებსაიტზე შეძენამდე. თქვენს პარტნიორად InstaBoost-ის არჩევით, თქვენ ეთანხმებით მის მომსახურების პირობებს, კონფიდენციალურობის პოლიტიკას და თანხის დაბრუნების პოლიტიკას. აქციებზე დარიცხული ბონუს სერვისები დაბრუნებას არ ექვემდებარება.ფორსმაჟორული გარემოებები
მხარეები თავისუფლდებიან პასუხისმგებლობისგან წინამდებარე ხელშეკრულებით ნაკისრი ვალდებულებების შეუსრულებლობის ან არაჯეროვნად შესრულებისთვის, თუ არაჯეროვნად შესრულება შეუძლებელი აღმოჩნდა ფორსმაჟორული გარემოებების დადგომის გამო. მხარეები შეთანხმდნენ, განიხილონ ფორსმაჟორული გარემოებები გარე და არაჩვეულებრივი მოვლენები, რომლებიც არ იყო ამ შეთანხმების ხელმოწერის დროს და მოხდა მხარეთა ნებისა და სურვილის საწინააღმდეგოდ, რომელთა ქმედებებს მხარეები ვერ განჭვრეტდნენ და ვერ აღკვეთეს ზომებით და ის საშუალებები, რომლებიც გამართლებულია და მიზანშეწონილია მოლოდინი კეთილსინდისიერი მოქმედი მხარისგან. ასეთი გარემოებები მოიცავს ომს და საომარ მოქმედებებს, ეპიდემიებს, ხანძრებს, სტიქიურ უბედურებებს, სამთავრობო ორგანოების ქმედებებსა და ქმედებებს, რომლებიც შეუძლებელს ხდის წინამდებარე შეთანხმებით ნაკისრი ვალდებულებების შესრულებას და აღიარებულია, როგორც ფორსმაჟორული გარემოებები;
მხარე, რომელიც აცხადებს ფორსმაჟორულ გარემოებათა არსებობას, ვალდებულია წერილობით აცნობოს მეორე მხარეს მათი დადგომისა და მოსალოდნელი ხანგრძლივობის შესახებ მათი დადგომიდან არაუგვიანეს 5 (ხუთი) სამუშაო დღისა. მხარე, რომელმაც არ გაუგზავნა შეტყობინება მითითებულ ვადაში, მოკლებულია უფლებას მომავალში მიმართოს ასეთ გარემოებებს. წინამდებარე ხელშეკრულებით ნაკისრი ვალდებულებების შესრულების ვადა გრძელდება ფორსმაჟორული გარემოებების გამო მათი შესრულების შეუძლებლობის ვადით.როგორ დაგვიკავშირდეთ
ჩვენ მიერ მოწოდებული თანხის დაბრუნების პოლიტიკა განთავსებულია ჩვენს ვებ-გვერდზე ხელმისაწვდომი ფორმით და არ იწვევს ორაზროვან ინტერპრეტაციას. თუმცა, თუ შინაარსი, ტიპი, მეთოდი, ვადები და ა.შ. გაურკვეველია, შეგიძლიათ სთხოვოთ ჩვენს მენეჯერებს დაზუსტება საიტზე მითითებულ ელექტრონულ მისამართზე (ელფოსტა: info@instaboost.ge) წერილის გაგზავნით.